הגברת האכיפה: עלייה בתקריות בין שוטרים לאזרחים

בנצי לייזרוביץ No Comments on הגברת האכיפה: עלייה בתקריות בין שוטרים לאזרחים

המשטרה משיכה בהגברת אכיפת תקנות הקורונה: תושב ראשל"צ שקיבל דו"ח על אי עטית מסכה ניקב את צמיגי ניידת הפקחים. החשוד הועבר לחקירה

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה מגבירה בימים האחרונים את האכיפה של תקנות הקורונה, במסגרת הגברת האכיפה בנושא גובר לעיתי המתח בין השוטר לאזרח ומתגברים אירועי האלימות לעיתים של אזרחים כנגד שוטרים ולעיתים הפוך.

פקחי עיריית ראשל"צ שפעלו השבוע באכיפת קורונה שגרתית בקניון הזהב בראשל"צ, הבחינו בשני גברים כשהם ללא מסיכה ורשמו להם דו"חות בהתאם. בתגובה החלו השניים לצעוק לעבר הפקחים.

הפקחים עזבו את המקום והמשיכו בעבודתם. בהמשך פנה אליהם אזרח ומסר כי הבחין באדם שמנקב את אחד מצמיגי הניידת שלהם.

הפקחים הזעיקו את המשטרה למקום ובבדיקת צילומי האבטחה של הקניון זוהה החשוד במעשה כאחד משני הגברים שמוקדם יותר קיבל מידם דו"ח בגין ע"י עטיית מסיכה.

החשוד תושב ת"א בן 22, אותר ונעצר יום למחרת האירוע והובא לתחנת ראשל"צ לחקירה.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתוך כך, היום במהלך פעולות שוטרים לאכיפת עטיית מסיכה למניעת התפשטות נגיף הקורונה בקרב משתמשי התחבורה הציבורית, אותר נוסע באוטובוס שאינו עטה מסיכה וביקשו לזהות אותו.

החשוד (21, גבעת זאב) סרב לדרישת השוטרים ובשלב מסוים החל לתקוף את שתי השוטרות וגרם להן חבלות. החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה.

בתחילת השבוע, נרשמו ע״י השוטרים 4,545 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ בתוך יומיים, בהם: 4,212 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 154 דו״חות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 120 דו"חות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי.

בנוסף, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-13,162 חייבי בידוד וחולים מאומתים השוהים בביתם.

המשטרה קוראת לציבור כולו להישמע להנחיות, להקפיד על חבישת מסיכות פנים כנדרש במקומות סגורים ומוקדי התקהלות, להקפיד על חובת הבידוד וכן על כל ההגבלות השונות המתעדכנות מעת לעת.



0 תגובות